Tämä blogi on luotu hetken mielijohteesta - noin viisi minuuttia sitten. Olen aina ollut teen-ennenkuin-ajattelen- tyyppiä, enkä aio luopua tavoistani.
Blogi on tarkoitettu kaikkeen, mikä liittyy kirjoitusharrastukseeni. Jos haluat kuulla mitä naapurin pirkko juorusi eilen kello viisi, suosittelen lämpimästi vaihtamaan sivustoa. Tässä blogissa ei juurikaan kerrota mitä päivän aikana on tapahtunut; tässä blogissa minä voin rauhassa purkaa ajatuksiani kirjoittamiseen liittyen. En haluaisi tehdä sitä tavanomaisessa blogissani (http://solisee.vuodatus.net), sillä haluan pitää ajatukseni järjestyksessä. Monesti minua vaivaavat hieman liikakin jotkut kirjoittamiseen liittyvät pulmat, eikä niitä ole mukava murehtia blogissa, jonne yleensä kirjoitan jotakin aivan muuta. Se saa mieleni synkistymään entistä enemmän. Siksi siis päädyin tähän vaihtoehtoon.
En aio kertoa mitään itsestäni, sillä siihen ei ole tarvetta. Jos luette kirjoituksiani, ei teidän tarvitse tietää missä asun, minkä ikäinen olen tai mikä on oikea nimeni. Kerron sen, että tässä blogissa saattaa olla varsin paljon synkistelyä, vaikka olenkin yrittänyt päästä siitä eroon. Kaikkeen saa kuitenkin vapaasti kommentoida, en suutu vaikka saisinkin negatiivista palautetta. Kommentointi on siis toisin sanottuna enemmän kuin suotavaa.
Eiköhän tämä riitä. Varoitan vielä, että olen varsin laiska blogien suhteen, eikä seuraavaa viestiä saata tulla moneen viikkoon, ehkä kuukauteenkaan.


Kommentit